Klantenservice

Heeft u vragen over een product of over het bestelproces? Bel of mail ons gerust!

Onze klantenservice is dagelijks geopend van:
09.00uur tot 18.00uur

+31(0)46-4581030
info@fancyfiets.nl
Live chat starten

Veilig kopen & betalen

Thuiswinkel waarborg - daar kun je mee thuiskopen!

Dáárom Fancyfiets.nl

  • Verzendkosten vanaf €20,- gratis
  • Zeer ruim assortiment uit voorraad leverbaar
  • Scherp geprijsd!
  • Op werkdagen voor 15.00uur besteld dag er na in huis
  • Afhalen mogelijk
  • Makkelijk retourneren
  • Zaterdag levering via Post NL!

Reviews van klanten

Bestel- en betaalinformatie

Wij hebben deze pagina gemaakt, om u precies te vertellen, waar u aan toe bent als u bij ons een bestelling plaatst. Wanneer u daarnantoch nog vragen heeft, kunt u altijd even contact met ons opnemen.
Verzending:

Voor al onze pakket zendingen werken wij met Post Nl. Wij werken uitsluitend met paketten en niet met brievenbus pakket. U krijgt altijd een track en tracé code waarmee u uw bestelling kunt volgen en eventueel uw levering kunt veranderen naar een andere locatie, of dag. Bij niet thuis krijgt u een briefje in de brievenbus met instructie's om uw pakket alsnog geleverd te krijgen.


Verzendkosten:

Nederland:

  • Post NL verzekerd pakket : €6,95
  • Voor orders vanaf €20,- zijn de verzendkosten Gratis!

België

  • Post NL verzekerd pakket: €9,95
  • Voor orders vanaf €50,- zijn de verzendkosten Gratis!

Duitsland:

  • Post NL verzekerd pakket: €9,95
  • Voor orders vanaf €50,- zijn de verzendkosten Gratis!

Betaalmethoden

 

iDeal:
De meeste klanten betalen bij ons eenvoudig via iDeal. Bij een iDeal betaling, zien wij binnen een paar minuten dat er betaald is en dan kunnen wij het product meteen opsturen. Bestellingen die voor 15:00 binnenkomen worden dezelfde dag nog verwerkt. In de meeste gevallen heeft u uw product de dag erna in huis!

Paypal:
Met PayPal kunt u met een e-mailadres betalingen online verzenden op een veilige en gemakkelijke manier. Het netwerk van PayPal is gebaseerd op de bestaande financiële infrastructuur van bankrekeningen en creditcards. Indien u over een Paypal account beschikt kunt u direct na afronding van de bestelling, de betaling voldoen via uw bank- of girorekening of creditcard.

   
 

REMBOURS (NL/BE):
Deze betaalmethode is NIET mogelijk.

Billink, Betalen achteraf:

Hiervoor brengen wij €2,- in rekening om de kosten van Billink te dekken.

Dit is een extra service die wij leveren voor u als klant. Billink is een extern bedrijf die betalingen achteraf regelt. Als u bij ons bestelt en afrekent via Billink, dan krijgt u de nota voor de geleverde artikelen van Billink binnen enkele dagen en zult u binnen 14 dagen moeten betalen aan Billink. Billink is een extern bedrijf waar wij geen invloed op hebben op hun regels en voorschriften.

Mastercard:k. Voor een remboursbestelling binnen Nederland rekenen wij € 9,95 extra kosten.  remboursbestelling naar anderen landen binnen Europa is helaas niet mogelijk!

Met mastercard betalen kan ik alle landen en is een wereldwijd geaccepteerde manier van betalen.
Via Mastercard is elke aankoop ook nog een verzekerd.

Visa:
Met de Creditcard van Visa kunt u veilig kopen bij ons.
Uw Visa kaart is standaard voorzien van Verified by Visa. Verified by Visa is een extra beveiligingsmaatregel voor betalingen via internet. Met Verified by Visa doet u uw internetaankopen met een extra wachtwoord. Uw Visa kaart is dan ook dubbel beschermd tijdens het online winkelen. U kunt Verified by Visa nu al gebruiken op meer dan 54.000 sites (zowel Nederlandse als buitenlandse sites). En elke dag komen er meer bij!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer het product op voorraad wordt uw bestelling binnen één werkdag bij u af te leveren, mits voor 15:00 besteld. Voor producten die niet op voorraad zijn geld in de meeste gevallen een levertijd van1 werkdagen!
Dit kunnen realiseren omdat wij zelf een zeer groot magazijn hebben! en voor alles dat wij momenteel niet voorradig hebben kunnen wij door onze unieke samenwerking met onze collega groothandelaren en fabriekanten in de meesten gevallen een levering binnen 2 werkdagen realiseren!

Versturen wij u het verkeerde product, komt iets beschadigd aan of gaat het om garantie, neem dan eerst contact op met onze klantenservice. Zij helpen u dan aan een Antwoordnummer voor gratis retourneren.

Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat u een verkeerd onderdeel heeft bestelt. U kunt binnen 14 dagen na ontvangst uw aankoop inruilen of retourneren of aangeven dat u dat wilt gaan doen. U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten en het transport. U ontvangt binnen 14 dagen na ontbinding het volledige aankoopbedrag inclusief standaard verzendkosten terug of wij leveren u een product dat wel past.

Vergeet niet een retour formulier in te vullen zodat wij uw retour snel kunnen afhandelen. Zie voor meer informatie onze retourpagina (https://www.m2trading.com/nl/retourneren). 

LET OP: zorg ervoor dat u uw retour deugdelijk verpakt en dat het geen schade heeft. De producten dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Indien het product beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen voor waardevermindering.